Direktlänk till inlägg 13 september 2009

Anledning att fira

Av eva - 13 september 2009 20:48


   fick vi i dag ! Jag kände på mig att en tårta skulle komma väl till pass till fikat idag så sagt och gjort , snart stod en hallon/gräddtårta  och väntade i kylskåpet.

Vad har vi då firat idag ?  Jo, Bravodottern Inca (Skattkammarens Inca Gold ) har tillsammans med Karin fixat en 1:a i elitklass B-prov idag ! Bra jobbat ! Sedan fick vi också redan på att "Bravosonen"  Zicco ( Hinnareds Liston) fixat ett 1:a pris öppenklass B-prov tillsammans med matte Agneta , Grattis ! Vi åt även en tårtbit för Håkan och Zlatan som var så nära , så nära att hamna i topp i prislitstan men fick denna gång "nöja " sig med ett 2:a pris , även de i ökl B-prov.


Vad gör vi själva då förtutom att fira andras framgångar  ? Jo, jag och Disco tränar och tränar lydnad , sedan är det andjakterna förstås för Party och Leymus .  Ja så ser väl den närmaste tiden ut framöver !


Nedan ett kort på Inca vid (domarens ben) som tittar på sin matte och säger , det här gör vi om ! 

 

  

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eva - 17 april 2010 12:41

Bloggen Boysen finns numera på denna plats :http://eklundhshundar.cybersajt.com/ ...

Av eva - 14 december 2009 16:27


  Ja, vi har varit ute och rest  igen. Den här gången till Daniel och Anna-lena och "tjejerna" i Sundsvall.  Vi firade lite jul i förskott. Anna-lena , jag och Anita var även ambitiösa och tränade våra hundar. Hundarna fick gå ett sök i en slalomba...

Av eva - 7 december 2009 17:02

Ja, det har vi haft! Vi, Per och jag samt Party och Disco åkte till Mariestad i helgen för att hälsa på familjen Johansson. Leymus fick vara hos Hannah och Diezel och liva upp deras tillvaro lite. Leymus lyckades med konststycket att vifta ut ett gla...

Av eva - 22 november 2009 13:03

Vi ( Jag och Disco) gjorde en utflykt från vår grå vardag och tog tåget till Skåne och till Karin och Anders i torsdags.( Höll på att hamna i Danmark för dörrarna till tågvagnen gick inte upp när jag skule ut ! Vi skulle av på den sista hpl innan tåg...

Av eva - 6 november 2009 10:42


i lydnadsträningen har jag fått. Har  börjat med target i rutan. Disco snappade direkt, så nu är det plan B som gäller.Ska jag klippa ned platslocket eller ta bort det helt? får funderar på det.Funderar ocskå på target till inkallade med ställande oc...

Ovido - Quiz & Flashcards