Direktlänk till inlägg 14 december 2009

På resande fot

Av eva - 14 december 2009 16:27


Ja, vi har varit ute och rest  igen. Den här gången till Daniel och Anna-lena och "tjejerna" i Sundsvall.  Vi firade lite jul i förskott. Anna-lena , jag och Anita var även ambitiösa och tränade våra hundar. Hundarna fick gå ett sök i en slalombacke, mycket bra för konditionen, både för hundar och mattar!

 

Vi fick till ett lydnadspass också, hundarna var verkligen med på noterna . Synd att bilderna vi tog inte blev något att visa . ( Allt blev suddigt ).

Några härliga dagar och sedan dags att styra kosan hemåt igen ( att det alltid ska gå så fort när man har roligt) ! Tack för allt trevligt vi hittat på ( inklusive att jag fick ta sprutan mot svininfluensa ...)!

 

Nu ska vi inte ut och fara mer det här året , vi tar det lugnt och firar jul och nyår och tar de lediga dagarna lite som de kommer.

 

Bloggen  " Boysen" kommer att ligga vilande under en obestämd tid framöver.

Kanske kommer det några inlägg sporadiskt  om jag känner för det.

Vill du fortsätta att hålla dig lite uppdaterade om  vad vi gör så kommer jag att göra det på vår hemsida under rubriken Aktuellt.


 Vi hade ingen vinter när vi var i Sundsvall men det var vinter när vi kom tillbaka hit till södern igen, så här vackert var det i skogen i dag när jag var ute med hundarna:

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eva - 17 april 2010 12:41

Bloggen Boysen finns numera på denna plats :http://eklundhshundar.cybersajt.com/ ...

Av eva - 7 december 2009 17:02

Ja, det har vi haft! Vi, Per och jag samt Party och Disco åkte till Mariestad i helgen för att hälsa på familjen Johansson. Leymus fick vara hos Hannah och Diezel och liva upp deras tillvaro lite. Leymus lyckades med konststycket att vifta ut ett gla...

Av eva - 22 november 2009 13:03

Vi ( Jag och Disco) gjorde en utflykt från vår grå vardag och tog tåget till Skåne och till Karin och Anders i torsdags.( Höll på att hamna i Danmark för dörrarna till tågvagnen gick inte upp när jag skule ut ! Vi skulle av på den sista hpl innan tåg...

Av eva - 6 november 2009 10:42


i lydnadsträningen har jag fått. Har  börjat med target i rutan. Disco snappade direkt, så nu är det plan B som gäller.Ska jag klippa ned platslocket eller ta bort det helt? får funderar på det.Funderar ocskå på target till inkallade med ställande oc...

Av eva - 27 oktober 2009 10:35


Vilken höst vi har ! Vintern känns långt borta . Här vid kusten blir det ändå inga "riktiga" vintrar så jag hoppas det dröjer innan snöblasket kommer. Det har varit en rolig och intensiv  helg . Fredagen inledde med andjakt och efter Idol var de...

Ovido - Quiz & Flashcards