Alla inlägg den 6 december 2006

Av eva - 6 december 2006 17:09

Sov alldeles för länge men hur ofta får man göra det ?Hoppade över frukosten och tog hundar ,kamera och en skumtomte med ut i skogen. Där blev jag tills minneskortet blev fullt och skumtomten uppäten.Hem och konstaterade att golven behövde moppas, funderade ett tag och beslöt att skippa golven och åkte till stan i stället. Där tittade jag ut en julklapp åt mej själv (Pandora armband)från maken. Känns det igenkännande ?!! Köpte en julklapp till mej själv från mej själv (plattång). Köpte julklappar till familjen (hemligt ). Åkte hem provtog lite i moppen men ställde tillbaka den, Satte mej vid datorn och laddade över bilderna,värmde en Dafgård och sedan åkte jag till "Bruks" för att träna Disco och Party. Hem igen och slå in julklappar och göra en julgrupp till. Tala om för Per vad min julklapp finns att köpa , han sticker till stan en sväng , konstigt ,,,, Jag blir vid datorn igen och det är där jag är nu så alltså har jag inget mer att skriva om eftersom jag just nu befinner mej i nutid..Nedan några bilder som jag tog i dag.

Ovido - Quiz & Flashcards