Alla inlägg den 28 oktober 2007

Av eva - 28 oktober 2007 13:57

hade jag hoppats att barnen i mitt område skulle ringa på att fråga i helgen för jag har nämnligen införskaffat ett "antiskällhalsband", det har fungerat ypperligt så här långt men några klampande , ringade/knackande på dörrenutmaningar (helst i häxkläder) skulle sitta fint !  Men de flesta är väl ute och "busar" nästa helg även om köpmännen försöker styra upp det till dennna.

I torsdag var jag på en måndadstävling med Disco och tävlade i "trean", vi tragglade genom alla moment men det känns som ett långt framskjutet projekt med en start i klassen.

När jag kom hem satt fam Johansson runt köksbordet ,det stod andjakter på schemat  i helgen och både vi och hundarna har somnat ovaggade efter

kvällsmaten.

Frisk luft, spänning och motion bättre sömnmedel finns nog inte !

Anette , Frida och jag hann faktiskt med ett varv i butikerna i stan på lördag fm, (O-hamn är inte så stort så det går ganska snabbt ) .

Tidigt söndag morgon åkte fam J.  hemåt igen och Per och jag tog Party och Disco på ett träningspass i hemma skogen och i skrivandes stund väntar jag på Hannah som ska plocka upp mej och Disco för ett lydnadspass sedan blir det nog soffan resten av dagen ....

Tack för ett par sköna höstdagar fam J , vi kan väl inte locka hit er fler gånger i höst , svårt att konkurera med Thailand ! synd bara att ni fick en skadad hund med er hem , hoppas tassen läker i hop fort. Ingen hit med en "koppelhund" någon längre tid !



Ovido - Quiz & Flashcards