Direktlänk till inlägg 29 januari 2008

Valpar på gång

Av eva - 29 januari 2008 22:34

är det hos Kennel Skattkammaren. Det är härliga Caija (Bravodotter) som ska bli mamma till våren. Lyckliga de som ska ha en valp ur den kullen.

För ca 8 år sedan var Per och jag på semester på Bornholm och Per startade Bravo i vinnarklass, provledare för provet var Preben och han köpte senare en valp i kullen Bravo /Chili. Preben och Ciaja har verkligen visat sej vara ett vinnande team och de har fått stora framgångar tillsammans .

Här är ett nytaget kort på Ciaja och faktiskt så tycker jag att hon är väldigt lik sin vackre far !

 
 
Hannah

Hannah

31 januari 2008 14:27

Ja visst är hon lik sin far... Men här ser jag ett bevis för hur Diezel kommer att se ut när han blivit lite grå om nosen.. Herrejösses det är ju som att titta på sin egen hund! Jag ser tydligt var Diezel har fått sina vackra ögon ifrån...

http://www.teamdiezel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eva - 17 april 2010 12:41

Bloggen Boysen finns numera på denna plats :http://eklundhshundar.cybersajt.com/ ...

Av eva - 14 december 2009 16:27


  Ja, vi har varit ute och rest  igen. Den här gången till Daniel och Anna-lena och "tjejerna" i Sundsvall.  Vi firade lite jul i förskott. Anna-lena , jag och Anita var även ambitiösa och tränade våra hundar. Hundarna fick gå ett sök i en slalomba...

Av eva - 7 december 2009 17:02

Ja, det har vi haft! Vi, Per och jag samt Party och Disco åkte till Mariestad i helgen för att hälsa på familjen Johansson. Leymus fick vara hos Hannah och Diezel och liva upp deras tillvaro lite. Leymus lyckades med konststycket att vifta ut ett gla...

Av eva - 22 november 2009 13:03

Vi ( Jag och Disco) gjorde en utflykt från vår grå vardag och tog tåget till Skåne och till Karin och Anders i torsdags.( Höll på att hamna i Danmark för dörrarna till tågvagnen gick inte upp när jag skule ut ! Vi skulle av på den sista hpl innan tåg...

Av eva - 6 november 2009 10:42


i lydnadsträningen har jag fått. Har  börjat med target i rutan. Disco snappade direkt, så nu är det plan B som gäller.Ska jag klippa ned platslocket eller ta bort det helt? får funderar på det.Funderar ocskå på target till inkallade med ställande oc...

Ovido - Quiz & Flashcards