Alla inlägg den 26 januari 2007

Av eva - 26 januari 2007 18:39

"vinterNarnia" har jag alldelses bakom husknuten just nu. I dag har det snöat ordentligt i "min" skog. Jag har varit ledig i dag och hundarna har fått mycket av min tid. Tränat rutan med Disco och börjat på inkallning med ställande. I dag var Disco med på noterna och det känns faktiskt som vi har kommit ett steg framåt utan att samtidigt ta två tillbaka !Party fick göra linjetag med stoppsignal. Det absolut tråkigaste jag vet att träna. Det är därför mina hundar aldrig har varit några "fenor" på dirigering. Jag lägger inte ned den tid som behövs på det helt enkelt. Däremot tycker jag det är jätteroligt att träna markeringar och kontentan av detta är att jag har duktiga markeringshundar. Man får det man tränar !!! Så här ser "mitt" Narnia ut....

Ovido - Quiz & Flashcards