Alla inlägg den 11 februari 2007

Av eva - 11 februari 2007 17:12

har varit kall ! I dag när Bravo tyckte att jag skulle lämna sängvärmen för att han höll på att svälta i hjäl (klockan var 05.25) så visade termom. på -19,1 grader . Fy så kallt ! Nästa gång jag lämnade sängvärmen hade klockan hunnit bli över nio och temperaturen hade blivit högre. Framåt tiotiden visade den -10 grader och då tyckte jag att det var ok att gå ut. Nu fick mina nya stövlar bekänna färg och de var supervarma , tack för det !Efter promenaden gjorde jag och Per linjetagsövningar med Party och Leymus. Jag är nöjd med Party, inget bus med apporterna fast de låg i lössnö , Per sköt för varje linjetag och Party var lugn och fokuserad på dummisarna.Leymus fick göra samma övningar , svårigheten för honom låg i att man bara ska ta EN dummie fast det finns fler och man kan få in två samtidigt i munnen. På em vad det årsmöte på "bruks "och Hannah och jag var där och fick ta emot priser och utmärkelser. (Hannah mest , jag fick ett pris ).I går firade vi Marcus födelsedag fast Pepzie trodde nog att det var hennes för hon tog emot sittande i soffan som om hon hade aduiens. Där satt hon och granskade oss hela tiden när vi åt , upphöjd och förnäm noterade hon vad vi sa och gjorde. Skulle ge mycket för vad hon tänkte om oss, för att hon tänkte var vi alla fullt övertygade om.Nedan en bild på "drottningen".

Ovido - Quiz & Flashcards