Alla inlägg den 14 februari 2007

Av eva - 14 februari 2007 15:08

Ja, det känns faktiskt som om vintern börjar komma ur form. Terometern visar runt nollan och plusgrader är att vänta de närmaste dagarna. Mina stigar i skogen börjar bli användbara till att lägga ut linjetag på och det har jag gjort både i dag och i går. Med Party har jag övat stopp ,det börjar nog gå upp ett "Liljeholmen" för vår "lilleman".I dag såg det faktiskt ut som om även han fick en "ahaupplevelse" när stoppsignalen kom !Disco har fätt göra raka linjetag och jag är jättenöjd med den bruna "faran" inte en dummie släppte han . Hur man sedan ska kunna få stopp på honom är en annan sak. Han exploderar i fart på väg ut och vilket är ännu märkligare , farten in är om möjligt ännu högre !Badrumrenoveringen börjar ta fart, jag har fått alla mina önskemål tillgodosedda med kontakter, handdukstork osv. (det är bra med en elektriker som svärson). Nu gäller det bara att härda ut de veckor som följer innan jag kan sätta min fötter på ett uppvärmt golv !Nu ska jag fixa lite "Hjärtansdagsfika" så Per och Marcus blir på gott humör innan de ska ta sej an badrummet i kväll igen .På fredag bär det av till Mariestad. Då ska vi göra allt för att Håkan inte ska glömma att han fyller år !Pepzie och kusin Diezel kom med Marcus så de tre kusinerna fick sej en lekstund. För att få dem på samma bild fick jag styra upp det hela lite .....

Ovido - Quiz & Flashcards