Alla inlägg den 26 mars 2009

Av eva - 26 mars 2009 19:32

jag ha vår !!   Skulle vara skönt att slippa full vintermundering när man ska ut med vovvarna. Kommer få en föraning av våren på lördag då jag ska till

Stockholm och Trädgårdsmässan där. Ska bli kul att gå och frossa i växter , blommor och allt annat som hör till utelivet i trädgården.

 Förhoppningsvis blir jag lite inspirerad att ta tag i den del av trädgården som försummats en hel del de senaste åren.


Jag har kommit i gång med lydnadsträningen igen och optimistiskt satsar jag och Disco på ytterligare en lydnadssäsong . De ordinarie viltspårsproven ska både Disco och Party anmälas till ,så vårens helger kommer nog vara fullbokade som vanligt !


Den 18 april ordnar vi tillsammans med Kenneth SSRK:s WT del 3, är någon intresserad av att komma och titta , maila mig eva.eklundh@telia.com så skickar jag en vägbeskrivning.

Trevlig helg önskar jag redan nu !

Ovido - Quiz & Flashcards