Alla inlägg den 20 april 2009

WT

Av eva - 20 april 2009 13:34



Deltävling 3 i Smålandsmästerskapet är genomfört i strålande sol men isande vind. Fy, så kallt det var ! Tävlingen flöt på bra även om vattenstationen för nkl klassen fick ändras om pga den starka vinden som tilltog.

Hannah och jag skötte sekretariatet och "utspisningen" till funktionärer och domare så det blev inte så mycket tittade på tävlade för vår del.


Vi har haft våra vänner Fam. Johansson och Anders och Karin boende här under helgen så huset alla rum har varit bebodda av tvåbenta och fyrbenta, men nu är det som vanligt i gen och huset bebos igen åter av Per och mig och våra "pojkar".

Jag skriver inga resultat här , men för den intresseraded så finns resutaten tillgängliga på SSRK:s smålands hemsida under fliken Aktuellt.

Ett Grattis dock till vår i helgen inneboende kennelmamma Karin med sin  Fleece som placerade sig på 3:e plats i elitklassen.

Resten av våren blir det tävlingar och prov för våra egna hundar.

Ha en skön vår, själv ska jag ha lite semester och ägna mig åt hem och trädgård. Jag återkommer när jag släppt taget om krattan!


Nedan bilder från lördagens WT :

Ovido - Quiz & Flashcards