Alla inlägg den 26 april 2009

Av eva - 26 april 2009 13:53



I går tävlade jag och Disco i lydnad. För  oss första lydnadstävlingen för året.Vi har tränat mycket senaste tiden så jag såg fram emot den här tävlingen. Hannah har kommenderat mig och Disco åtskilliga kvällar nu i vår,vilket inte alltid varit så lätt för henne  ! Hon har varit mer orolig att jag ska hitta på något ( ex. inte invänta tävlingsledarens ord,massor med dubbelkommandon ect) än att Disco inte ska fixa momenten !

Tävlingen började för mej och Disco urselt , han la sig ner på sittande i grupp !  Börja med en nolla är inte roligt .....men sedan lyckades vi ta oss igenom hela programmet utan större missöden och jag var nöjd med Discos program. Ännu nöjdare blev jag vid prisutdelningen när det visade sig att våra poäng räckte till ett  1: a pris ! och därmed uppflyttade till elit ! Åh, så skönt !

Vi var flera från klubben som tävlade i de olika klasserna, alla gjorde en jättebra tävling ! 

I dag gör vi som Leymus på kortet nedan , njuter av sol och värme ! 

Ovido - Quiz & Flashcards