Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av eva - 2 augusti 2009 20:53

fortsätter och vi med den ...  Förra helgen var vi på WT i Habo utanför Jönköping. Per dömde och jag minglade. Resultat och( även bilder så småningom) hittar du på hemsidan www.hdn.nu.


På hundfronten inget nytt mer än att jag tränar på för start i elitlydnanden till hösten. I dag tränade jag tillsammans med Helle och Mari  och deras hundar Ace och Ginza. Evert var snäll och körde oss i lite olika moment.

Jag är jättenöjd med min och Discos träning i dag. De moment vi gjorde 
  " satt"  första gången så jag nöjde mig med det och filar vidare en annan gång.


Senare på em gick Per och jag till sjön med hundarna. Några markeringar och sedan satt vi bara och njöt av den härliga eftermiddagen.

Framför oss nu har vi  nu Ostkustprovet den 14-15  aug , så nu blir det att syssla med det ett tag framöver.

Trevlig vecka !


Ovido - Quiz & Flashcards