Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av eva - 9 augusti 2009 20:08


blev det för oss i år  (heller) . Vi följde det per telefon och datorn , kanonraportering båda dera. Skoj att två Bravodöttrar tävlade i veteranklassen. Still going strong de bruna damerna Speja och Mocca !


Lite hundaktiviteter har det blivit i alla fall i helgen . Jag har kommit i gång bra med lydnadsträningen, motivationen för min del börjar komma tillbaka och vi är en tapper liten skara som  peppar varandra och tränar på inför höstens tävlingar.

Vi har varit en sväng till Björnö Slotts Jakt -hund och fiskemässa.

Jag valde att låta mina hundar vara hemma och bara njöt av att strosa runt i den vackra slottsparken och kollade på utställare och försäljningsstånd.

Per tog med sig Party och tävlade i SSRKS:s WT som hade lockat ett 15-tal hussar/mattar med förare. Jag har lite dålig koll på vinnarna i  de olika klasserna men Per och Party kom tvåa i öppenklassen så mycket vet jag i alla fall .

Här kommer lite bilder från vår trevliga dag vid Björnö Slott :

Ovido - Quiz & Flashcards