Alla inlägg den 6 januari 2009

Av eva - 6 januari 2009 17:19

  I dag har Hannah och jag varit ute i skogen och lagt spår åt våra hundar.

Disco skulle för första gången gå ett spår som någon annan lagt ut.

Han tyckte det här var mycket roligare än att gå ett appellspår och han fixade spåret bra.  Det gick undan förstås men han markerade 4 pinnar av 5 och det är jag nöjd med för i appellspåren har han bara gått över dem.

Synd att man måste klara appellen först !!!  Jag var lite ringrostig om hur påsläppen i personspår går till men Hannah redde snart ut begreppen .

Sedan var det Diezels tur . Jag la ut ett lite knivigt spår men Diezel fixade det trots att spetsvinkeln inte blev enligt facit, men så blir det när naturen

ställer till det med ogenomtränliga snår där man tänkt gå fram !


 Nu är det två arbetsdagar framför mej sedan på torsdag em sätter jag och Disco oss på tåget och åker till Malmö för att hälsa på Karin. Gissa om Disco drömmer om att få sträcka ut på de långa stränderna i Falsterbo !

Ovido - Quiz & Flashcards