Alla inlägg den 19 augusti 2007

Av eva - 19 augusti 2007 21:04

Jaha, då var den här helgen över. Det är verkligen roligt att vara med och arrangera ett jaktprov, så mycket trevliga människor och duktiga hundar jag har träffat i helgen ! och våra härliga vänner som varit hos oss och som vi har haft så roligt tillsammans med ! 12 st flattar hade vi inne hos oss på fredagskvällen ! och vårt hus är inte stort !


Provet var utslagsivande och hade man inte en lydig hund som svarade direkt på pipan så trillade man raskt ned i prislistan. Två som höll sej kvar överst var bla Ann med Hovhills Kaffeböna (Mocca ," tillika Bravodotter")som gjorde sin första start i elitklass och fick ett 1:a pris och blev lördagens bästa hund ! Karin och Skattkammarens The Bitch is Back (Fleece) gjorde också debut i klassen och även dom fick ett 1:a pris !


Grattis till er båda och era duktiga hundar !


Jag har tagit jättemycket kort under dagen och gårdagen men av någon konstig anleding som jag inte begriper har jag lyckats "trolla" bort dom i datorn efter det jag lagt in dom ! och de finns inte i papperskorgen .... skumt ..

Några kort blev det så ni kan se hur det ser ut i vår fina provruta:

Ovido - Quiz & Flashcards